Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Ta witryna używa plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz je w każdej chwili zmienić. Szczegóły znajdziesz w polityce plików cookie.
 
Jeśli istnieje jakiekolwiek zagrożenie, dzwoń pod numer:
991
Pogotowie energetyczne dla dzwoniących z obszaru działalności TAURON Dystrybucja S.A.
  • numer dostępny całodobowo
  • połączenie bezpłatne
323 030 991
Informacja o wyłączeniach oraz zgłoszenia awarii i wyłączeń dla dzwoniących spoza obszaru działalności TAURON Dystrybucja S.A.
  • numer dostępny całodobowo
  • połączenie płatne wg stawek operatora
powrót

Informer w TAURONIE

12.01.2016
Informer, to nowoczesna aplikacja przeznaczona do powiadamiania klientów o przerwach w dostawach energii elektrycznej. Automatycznie wysyłane e-maile już teraz informują klientów biznesowych TAURON Dystrybucja o planowanych wyłączeniach. Spółka planuje również wykorzystanie wiadomości sms do powiadamiania klientów, a także uruchomienie funkcjonalności powiadamiania w przypadku wyłączeń awaryjnych.

​Aplikacja informer jest w pełni zautomatyzowana. Dzięki przypisaniu danych o klientach do elementów sieci energetycznej, system sam rozpoznaje, którzy klienci nie mają zasilania w przypadku awarii lub nie będą mieli prądu na skutek planowanej przerwy w dostawie energii elektrycznej. 

- Nasi  klienci docelowo będą mogli liczyć na informację sms-em lub e-mailem, które przyłącze określone w umowie i w jakim terminie będzie pozbawione zasilania, a także kiedy planowane jest przywrócenie zasilania - mówi Grzegorz Krajewski, dyrektor departamentu operatora sieci w TAURON Dystrybucja.
Informer jest wyposażony również w moduł raportowy, który pozwala analizować, do kogo, kiedy i jaka informacja trafiła, a także mierzyć skuteczność zrealizowanej kampanii powiadomień. Raportowanie skuteczności jest ważnym elementem systemu ze względu na obowiązek indywidualnego informowania o wyłączeniach planowanych.

- Aplikacja informer to nie tylko wysyłanie informacji o wyłączeniach. Dzięki możliwości natychmiastowej wysyłki dużej liczby powiadomień różnymi kanałami, planujemy go wykorzystać również do powiadomień o wprowadzeniu ograniczeń deficytowych czy wysyłki innych istotnych informacji związanych z dostarczaniem energii elektrycznej - tłumaczy Grzegorz Krajewski.

TAURON Dystrybucja od lat rozwija system nowoczesnego i skutecznego powiadamiania klientów o przerwach w dostawach energii elektrycznej. Na infolinii 991 został zainstalowany moduł IVR (ang. Interactive Voice Response) umożliwiający interaktywną obsługę osoby dzwoniącej. Dzięki temu klient natychmiast po wybraniu numeru otrzymuje informacje o tym, gdzie w okolicy jego miejsca zamieszkania nie ma prądu i kiedy planowane jest przywrócenie zasilania .
Na stronie internetowej TAURON Dystrybucja funkcjonuje wyszukiwarka awarii, a także specjalny formularz poprzez który można zgłosić awarię. Po jego wypełnieniu informacja trafia natychmiast do programu obsługiwanego przez dyspozytorów pogotowia energetycznego. Spółka uruchomiła także pilotażowo na terenie jednego  regionu, w pełni zautomatyzowany system całodobowej obsługi zgłoszeń o awariach oświetlenia ulicznego. System nosi nazwę Dronn i służy do wsparcia teleinformatycznej obsługi klienta.

 
powrót