Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Ta witryna używa plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz je w każdej chwili zmienić. Szczegóły znajdziesz w polityce plików cookie.
 
Jeśli istnieje jakiekolwiek zagrożenie, dzwoń pod numer:
991
Pogotowie energetyczne dla dzwoniących z obszaru działalności TAURON Dystrybucja S.A.
  • numer dostępny całodobowo
  • połączenie bezpłatne
323 030 991
Informacja o wyłączeniach oraz zgłoszenia awarii i wyłączeń dla dzwoniących spoza obszaru działalności TAURON Dystrybucja S.A.
  • numer dostępny całodobowo
  • połączenie płatne wg stawek operatora

Jak przygotować się do rekrutacji

1. Przygotuj CV oraz list motywacyjny    


Jak napisać CV?

CV powinno zawierać następujące elementy:
  • podstawowe dane osobowe, w tym dane kontaktowe,
  • informacje o wykształceniu,
  • informacje o doświadczeniu zawodowym,
  • dodatkowe umiejętności i kwalifikacje.
 
Opisując swoje doświadczenie zawodowe podaj:
  • nazwę pracodawcy,
  • nazwę zajmowanego stanowiska oraz nazwę działu,
  • krótki opis zakresu Twoich obowiązków,
  • datę rozpoczęcia i datę zakończenia pracy.
Opisując swoje wykształcenie nie zapomnij o podaniu:
  • nazwy instytucji szkolącej,
  • nazwy kierunku i uzyskanego tytułu,
  • daty rozpoczęcia i daty zakończenia nauki.
Kariera

 


Ważne:

  • ​Informacje zawarte w CV uszereguj w porządku chronologicznym (od najnowszych do najstarszych). 
  • CV powinno być zwięzłe i mieścić się na 1-2 stronach. 
  • Wyjaśniaj w życiorysie to, co mogłoby być niejasne dla osób rekrutujących, unikaj używania skrótów

Ważne

 


Jak napisać list motywacyjny?

List motywacyjny powinien: ​

  • ​wyróżniać Cię spośród innych osób, które starają się o tę samą pracę, 
  • przedstawić Twoją motywację do pracy na danym stanowisku, 
  • pokazać, dlaczego właśnie Ty jesteś odpowiednią osobą do pracy na tym stanowisku.


Ważne:

  • Przedstawiając swoje umiej​ętności odnieś się do wymagań opisanych w ofercie pracy i popieraj je faktami np. pisząc, że posiadasz umiejętności organizacyjne napisz, jak je zdobyłeś i w jakich sytuacjach je wykorzystujesz.

Ważne

2. Prześlij dokumenty na wskazany w ogłoszeniu adres

Pierwszym etapem rekrutacji jest selekcja aplikacji.

W przypadku zakwalifikowania Twojej aplikacji do kolejnego etapu, skontaktuje się z Tobą rekruter i poinformuje Cię o dalszych krokach.

 
 
 
 
 
​​​​​​