Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Ta witryna używa plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz je w każdej chwili zmienić. Szczegóły znajdziesz w polityce plików cookie.
 
Jeśli istnieje jakiekolwiek zagrożenie, dzwoń pod numer:
991
Pogotowie energetyczne dla dzwoniących z obszaru działalności TAURON Dystrybucja S.A.
  • numer dostępny całodobowo
  • połączenie bezpłatne
323 030 991
Informacja o wyłączeniach oraz zgłoszenia awarii i wyłączeń dla dzwoniących spoza obszaru działalności TAURON Dystrybucja S.A.
  • numer dostępny całodobowo
  • połączenie płatne wg stawek operatora

Platforma dla Partnerów i Klientów

 

Przedstawiamy nasze systemy dla Partnerów i Klientów TAURON Dystrybucja dostępne po zalogowaniu.

TAURON eLicznik

Aplikacja jest dostępna dla Klientów TAURON Dystrybucja, u których zamontowano inteligentny licznik do zdalnego odczytu. Takie liczniki są montowane na terenie: aglomeracji wrocławskiej (usługa dostępna po trzech miesiącach od daty montażu licznika - sprawdź, czy masz już dostęp​ ), a także na Górnym Śląsku w miejscowościach: Boguszyce, Ciochowice, Dąbrówka, Dzierżno, Ligota Toszecka, Kotulin, Niekarmia, Paczyna, Paczynka, Pawłowice, Pisarzowice, Płużniczka, Pniów, Pyskowice, Sarnów i Toszek. Ponadto usługa dostępna jest dla Wytwórców energii elektrycznej w mikroinstalacji, dla których uruchomiono zdalny odczyt licznika.

Zalety korzystania z Serwisu TAURON eLicznik:

  • Dostęp do informacji o własnym zużyciu energii elektrycznej.
  • Porównywanie swojego zużycia w trybie dziennym, miesięcznym i rocznym.
  • Możliwość ustawienia powiadomień e-mail o przekroczeniu założonego poziomu zużycia energii.
  • Pomoc w oszczędzaniu energii.

Informujemy dodatkowo, że pierwsze logowanie, lub logowanie po dłuższej przerwie może potrwać parę minut ze względu na dużą ilość danych historycznych do pobrania. Upewnij się, że masz stabilne połączenie z siecią i odpowiedni pakiet danych internetowych do wykorzystania.

Jeśli potrzebujesz pomocy technicznej, wypełnij formularz pomocy technicznej - odezwiemy się.


Platforma dla Partnerów i Klientów 
 


Gminy i Oświetlenie

 

Serwis do zgłaszania usterek oświetlenia ulicznego, za eksploatację którego odpowiada TAURON Dystrybucja S.A. Oddział w Gliwicach. Jest dedykowany przedstawicielom urzędów miast i gmin, wskazanym w umowach na eksploatację oświetlenia ulicznego z TAURON Dystrybucja S.A. Oddział w Gliwicach.

 

Przejdź do serwisu 

 


Plan

 

System do zlecania i rozliczania prac eksploatacyjno-remontowych w sieci elektroenergetycznej TAURON Dystrybucja S.A. Oddział w Gliwicach.

 

Przejdź do serwisu 

 


Zlecenia

 

System zleceń dla dostawców z terenu Górnego Śląska.

 

Przejdź do serwisu 

 


Platforma Wymiany Informacji

 

Serwis do wymiany komunikatów pomiędzy TAURON Dystrybucja S.A., a uczestnikami rynku (sprzedawcy, POB).

 

Przejdź do serwisu 

 


eBOK

 
To bezpłatne, elektroniczne Biura Obsługi Klienta, które umożliwiają dostęp do aktualnych danych dotyczących konta w TAURON z rozliczeniami za energię elektryczną.
 
 
 

Przejdź do serwisu 

 


ePrzyłącza oraz Przyłączenia

 

Serwisy przeznaczone dla Klientów, którzy uczestniczą w procesie budowy przyłącza lub wystąpili z wnioskiem o:

  • Budowę nowego przyłącza
  • Wzrost mocy przyłączeniowej 
  • Rozdział instalacji
  • Zmianę układu zasilania lub
  • Budowę zasilania tymczasowego.

Umożliwiają monitoring poszczególnych etapów budowy przyłącza oraz pozyskanie niezbędnych informacji dotyczących wykonywanych czynności.

Serwis ePrzyłącza dedykowany jest dla Klientów, których obiekty zlokalizowane są na obszarze gliwickim.

Serwis Przyłączenia dedykowany jest dla Klientów, których obiekty zlokalizowane są na obszarze krakowsko-wrocławskim

 
 

Przejdź do serwisu