Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Ta witryna używa plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz je w każdej chwili zmienić. Szczegóły znajdziesz w polityce plików cookie.
 
Jeśli istnieje jakiekolwiek zagrożenie, dzwoń pod numer:
991
Pogotowie energetyczne dla dzwoniących z obszaru działalności TAURON Dystrybucja S.A.
  • numer dostępny całodobowo
  • połączenie bezpłatne
323 030 991
Informacja o wyłączeniach oraz zgłoszenia awarii i wyłączeń dla dzwoniących spoza obszaru działalności TAURON Dystrybucja S.A.
  • numer dostępny całodobowo
  • połączenie płatne wg stawek operatora

Platforma dla Partnerów i Klientów

 

Przedstawiamy nasze systemy dla Partnerów i Klientów TAURON Dystrybucja dostępne po zalogowaniu.

TAURON eLicznik

Serwis oferuje wizualizację zużycia energii elektrycznej. Jest dedykowany Klientom TAURON Dystrybucja S.A. Oddział w Gliwicach, którym w ramach pilotażowego programu zamontowano inteligentne liczniki do zdalnego odczytu. Jest to również wspaniałe narzędzie dla firm.

Korzystając z niego, można:
  • Kontrolować zużycie energii od chwili zamontowania inteligentnego licznika
  • Porównywać zużycie w różnych okresach oraz do średniej statystycznej
  • Ustawiać cele i alerty mailowe
  • Sprawdzać stan licznika
Platforma dla Partnerów i Klientów 
 


Gminy i Oświetlenie

 

Serwis do zgłaszania usterek oświetlenia ulicznego, za eksploatację którego odpowiada TAURON Dystrybucja S.A. Oddział w Gliwicach. Jest dedykowany przedstawicielom urzędów miast i gmin, wskazanym w umowach na eksploatację oświetlenia ulicznego z TAURON Dystrybucja S.A. Oddział w Gliwicach.

 

Przejdź do serwisu 

 


Plan

 

System do zlecania i rozliczania prac eksploatacyjno-remontowych w sieci elektroenergetycznej TAURON Dystrybucja S.A. Oddział w Gliwicach.

 

Przejdź do serwisu 

 


Zlecenia

 

System zleceń dla dostawców z terenu Górnego Śląska.

 

Przejdź do serwisu 

 


Platforma Wymiany Informacji

 

Serwis do wymiany komunikatów pomiędzy TAURON Dystrybucja S.A., a uczestnikami rynku (sprzedawcy, POB).

 

Przejdź do serwisu 

 


eBOK

 
To bezpłatne, elektroniczne Biura Obsługi Klienta, które umożliwiają dostęp do aktualnych danych dotyczących konta w TAURON z rozliczeniami za energię elektryczną.
 
 
 

Przejdź do serwisu 

 


ePrzyłącza oraz Przyłączenia

 

Serwisy przeznaczone dla Klientów, którzy uczestniczą w procesie budowy przyłącza lub wystąpili z wnioskiem o:

  • Budowę nowego przyłącza
  • Wzrost mocy przyłączeniowej 
  • Rozdział instalacji
  • Zmianę układu zasilania lub
  • Budowę zasilania tymczasowego.

Umożliwiają monitoring poszczególnych etapów budowy przyłącza oraz pozyskanie niezbędnych informacji dotyczących wykonywanych czynności.

Serwis ePrzyłącza dedykowany jest dla Klientów, których obiekty zlokalizowane są na obszarze gliwickim.

Serwis Przyłączenia dedykowany jest dla Klientów, których obiekty zlokalizowane są na obszarze krakowsko-wrocławskim

 
 

Przejdź do serwisu