Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Ta witryna używa plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz je w każdej chwili zmienić. Szczegóły znajdziesz w polityce plików cookie.
 
Jeśli istnieje jakiekolwiek zagrożenie, dzwoń pod numer:
991
Pogotowie energetyczne dla dzwoniących z obszaru działalności TAURON Dystrybucja S.A.
  • numer dostępny całodobowo
  • połączenie bezpłatne
323 030 991
Informacja o wyłączeniach oraz zgłoszenia awarii i wyłączeń dla dzwoniących spoza obszaru działalności TAURON Dystrybucja S.A.
  • numer dostępny całodobowo
  • połączenie płatne wg stawek operatora

Mieszkanie

Nowe mieszkania przyłączane są przez deweloperów budujących blok. Zmiany w sposobie zasilania mieszkania dokonuje właściciel lub zarządca mieszkania. Zmiana mocy przyłączeniowej lub rozdział instalacji w istniejących budynkach realizowane są tak jak proces przyłączania, przy czym jeżeli nie wymagają one zmian w sieci zasilającej mogą być wykonane w terminie nawet kilku dni. 

 

 

Która sytuacja dotyczy Twojego mieszkania?

Przyłączenie nowych mieszkań – informacje o sposobie przyłączania obiektów wielolokalowych przedstawione są w dziale Obiekty wielolokalowe

Przyłączenie istniejącego mieszkania   jeżeli kupiłeś mieszkanie lub lokal i chcesz korzystać z energii elektrycznej