Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Ta witryna używa plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz je w każdej chwili zmienić. Szczegóły znajdziesz w polityce plików cookie.
 
Jeśli istnieje jakiekolwiek zagrożenie, dzwoń pod numer:
991
Pogotowie energetyczne dla dzwoniących z obszaru działalności TAURON Dystrybucja S.A.
  • numer dostępny całodobowo
  • połączenie bezpłatne
323 030 991
Informacja o wyłączeniach oraz zgłoszenia awarii i wyłączeń dla dzwoniących spoza obszaru działalności TAURON Dystrybucja S.A.
  • numer dostępny całodobowo
  • połączenie płatne wg stawek operatora

Usługi dystrybucyjne

Jeżeli jesteś Klientem TAURON Dystrybucja S.A. lub sprzedawcy świadczącego usługi kompleksowe w zakresie energii elektrycznej, wybierz zakres tematyczny, który najbardziej Cię interesuje i skorzystaj z przygotowanych informacji.

Czego dotyczy Twoja sprawa?

 

Umowy - dymek

Umowy

Kwestie związane z umowami dotyczą Klientów, którzy posiadają lub chcą zawrzeć umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej. Należy pamiętać, że do tego konieczne jest posiadanie umowy sprzedaży energii elektrycznej.

Opłaty dystrybucyjne - dymek

Opłaty dystrybucyjne

Zakładka Opłaty dystrybucyjne dotyczy kosztów usługi dystrybucyjnej.

Pozostałe informacje obejmują zadania realizowane na dodatkowe zlecenie.

Liczniki i instalacje - dymek

Liczniki i instalacje

Zakładka Liczniki i instalacje może się okazać przydatna pod warunkiem, że jesteś już przyłączony do sieci TAURON Dystrybucja.