Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Ta witryna używa plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz je w każdej chwili zmienić. Szczegóły znajdziesz w polityce plików cookie.
 
Jeśli istnieje jakiekolwiek zagrożenie, dzwoń pod numer:
991
Pogotowie energetyczne dla dzwoniących z obszaru działalności TAURON Dystrybucja S.A.
  • numer dostępny całodobowo
  • połączenie bezpłatne
323 030 991
Informacja o wyłączeniach oraz zgłoszenia awarii i wyłączeń dla dzwoniących spoza obszaru działalności TAURON Dystrybucja S.A.
  • numer dostępny całodobowo
  • połączenie płatne wg stawek operatora

Liczniki i instalacje

Przeprowadzanie prac w instalacji elektrycznej związanej z jej awarią lub modernizacją możliwe jest tylko przez wykwalifikowanych instalatorów. 

W przypadku, gdy zajdzie konieczność wykonania prac przy instalacji elektrycznej będącej własnością odbiorcy, skorzystaj z usług wykwalifikowanych instalatorów, posiadających stosowne uprawnienia w tym zakresie. Przypominamy, że miejsce rozgraniczenia własności pomiędzy instalacją odbiorczą a instalacją TAURON Dystrybucja określa umowa. Liczniki energii elektrycznej zainstalowane u klientów indywidualnych stanowią własność TAURON Dystrybucja.

Prace przy instalacji odbiorczej nie wymagają zgłoszenia, jeśli nie zachodzi konieczność dostępu do zaplombowanych przez TAURON Dystrybucja urządzeń. W sytuacji, gdy trzeba dokonać rozplombowania licznika lub zabezpieczenia głównego/przedlicznikowego/zalicznikowego, o fakcie takim należy poinformować TAURON Dystrybucja.

Liczniki i instalacje