Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Ta witryna używa plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz je w każdej chwili zmienić. Szczegóły znajdziesz w polityce plików cookie.
 
Jeśli istnieje jakiekolwiek zagrożenie, dzwoń pod numer:
991
Pogotowie energetyczne dla dzwoniących z obszaru działalności TAURON Dystrybucja S.A.
  • numer dostępny całodobowo
  • połączenie bezpłatne
323 030 991
Informacja o wyłączeniach oraz zgłoszenia awarii i wyłączeń dla dzwoniących spoza obszaru działalności TAURON Dystrybucja S.A.
  • numer dostępny całodobowo
  • połączenie płatne wg stawek operatora

Liczniki i instalacje

Przeprowadzanie prac w instalacji elektrycznej związanej z jej awarią lub modernizacją możliwe jest tylko przez wykwalifikowane osoby lub firmy elektroinstalacyjne posiadające odpowiednie kwalifikacje, uprawniające do ich wykonywania.

W przypadku, gdy zajdzie konieczność wykonania prac przy instalacji elektrycznej będącej własnością odbiorcy, skorzystaj z usług wykwalifikowanych instalatorów, posiadających stosowne uprawnienia w tym zakresie. Przypominamy, że miejsce rozgraniczenia własności pomiędzy instalacją odbiorczą a instalacją TAURON Dystrybucja określa umowa. Liczniki energii elektrycznej zainstalowane u klientów indywidualnych stanowią własność TAURON Dystrybucja.

Prace przy wewnętrznej instalacji odbiorczej nie wymagają zgłoszenia, jeśli nie zachodzi konieczność dostępu do elementów układu pomiarowego zaplombowanych przez TAURON Dystrybucja.

Przed przystąpieniem do planowanych prac modernizacyjnych rozplombowania licznika lub zabezpieczenia głównego/przedlicznikowego/zalicznikowego, należy poinformować TAURON Dystrybucja.

Liczniki i instalacje