Platforma dla Partnerów i Klientów

Przedstawiamy nasze systemy dla Partnerów i Klientów TAURON Dystrybucja dostępne po zalogowaniu.
  • Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) jest serwisem internetowym ułatwiającym i usprawniającym kontakt z nami. Jest dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, bezpłatnie.

    Korzyści z rejestracji w Serwisie eBOK:

    1. Wygodna forma kontaktu z TAURON Dystrybucja, dzięki zastosowaniu w eBOK formularza zgłoszeniowego „Napisz do nas”.

    2. Łatwy i szybki dostęp do informacji na temat:

    aktualnych i archiwalnych rozliczeń,wystawionych faktur, łącznie z ich podglądem, płatności i stanu należności, punktów poboru energii elektrycznej, zużycia energii elektrycznej przedstawionej również w formie graficznej, aktywnych umów;
    3. Możliwość skorzystania z usługi e-faktura

    4. Gwarancja bezpiecznego, szyfrowanego połączenia.

    Przejdź do serwisu
  • Aplikacja jest dostępna dla Klientów TAURON Dystrybucja, u których zamontowano inteligentny licznik do zdalnego odczytu.

    Takie liczniki są montowane na terenie: aglomeracji wrocławskiej (usługa dostępna po trzech miesiącach od daty montażu licznika - sprawdź, czy masz już dostęp ), a także na Górnym Śląsku w miejscowościach: Boguszyce, Ciochowice, Dąbrówka, Dzierżno, Ligota Toszecka, Kotulin, Niekarmia, Paczyna, Paczynka, Pawłowice, Pisarzowice, Płużniczka, Pniów, Pyskowice, Sarnów i Toszek. Ponadto usługa dostępna jest dla Wytwórców energii elektrycznej w mikroinstalacji, dla których uruchomiono zdalny odczyt licznika.

    Zalety korzystania z Serwisu TAURON eLicznik:


    Dostęp do informacji o własnym zużyciu energii elektrycznej Porównywanie swojego zużycia w trybie dziennym, miesięcznym i rocznym. Możliwość ustawienia powiadomień e-mail o przekroczeniu założonego poziomu zużycia energii. Pomoc w oszczędzaniu energii.

    Informujemy dodatkowo, że pierwsze logowanie, lub logowanie po dłuższej przerwie może potrwać parę minut ze względu na dużą ilość danych historycznych do pobrania. Upewnij się, że masz stabilne połączenie z siecią i odpowiedni pakiet danych internetowych do wykorzystania.

    Jeśli potrzebujesz pomocy technicznej, wypełnij formularz pomocy technicznej - odezwiemy się.

    Przejdź do serwisu
  • Serwisy przeznaczone dla Klientów, którzy uczestniczą w procesie budowy przyłącza lub wystąpili z wnioskiem o:

    Budowę nowego przyłącza Wzrost mocy przyłączeniowej Rozdział instalacji Zmianę układu zasilania lub Budowę zasilania tymczasowego
    Umożliwiają monitoring poszczególnych etapów budowy przyłącza oraz pozyskanie niezbędnych informacji dotyczących wykonywanych czynności.

    Serwis ePrzyłącza dedykowany jest dla Klientów, których obiekty zlokalizowane są na obszarze gliwickim.

    Serwis Przyłączenia dedykowany jest dla Klientów, których obiekty zlokalizowane są na obszarze krakowsko-wrocławskim.


    Przejdź do serwisu
  • Serwis do zgłaszania usterek oświetlenia ulicznego, za eksploatację którego odpowiada TAURON Dystrybucja S.A. Oddział w Gliwicach. Jest dedykowany przedstawicielom urzędów miast i gmin, wskazanym w umowach na eksploatację oświetlenia ulicznego z TAURON Dystrybucja S.A. Oddział w Gliwicach.

    Przejdź do serwisu
  • System do zlecania i rozliczania prac eksploatacyjno-remontowych w sieci elektroenergetycznej TAURON Dystrybucja S.A. Oddział w Gliwicach.

    Przejdź do serwisu
  • System zleceń dla dostawców z terenu Górnego Śląska.

    Przejdź do serwisu
  • Serwis do wymiany komunikatów pomiędzy TAURON Dystrybucja S.A., a uczestnikami rynku (sprzedawcy, POB).

    Przejdź do serwisu