⚠ UWAGA ⚠ Docierają do nas sygnały, że możesz natknąć się w sieci na FAŁSZYWE STRONY INTERNETOWE z użyciem wizerunku TAURONA.
Strony te promowane są w mediach społecznościowych i komunikatorach.
W ten sposób cyberprzestępcy próbują wyłudzić pieniądze na rzekome inwestycje realizowane z Grupą TAURON. 
 
Apelujemy do klientów o szczególną ostrożność! Nie należy klikać w podejrzane linki, ani podawać swoich danych osobowych. Nie prowadzimy w mediach społecznościowych żadnej kampanii inwestycyjnej dla klientów!

Przygotowanie do rekrutacji

Na tej stronie znajdziesz informacje w jaki sposób przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej w TAURON Dystrybucja S.A.

Zobacz, jak przygotować się do procesu rekrutacyjnego 

  • Jak napisać CV?

    CV powinno zawierać następujące elementy:

    • podstawowe dane osobowe, w tym dane kontaktowe;
    • informacje o wykształceniu;
    • informacje o doświadczeniu zawodowym;
    • dodatkowe umiejętności i kwalifikacje.

    Informacje zawarte w CV uszereguj w porządku chronologicznym (od najnowszych do najstarszych).

    Opisując swoje wykształcenie nie zapomnij o podaniu:

    • nazwy instytucji szkolącej;
    • nazwy kierunku i uzyskanego tytułu;
    • daty rozpoczęcia i daty zakończenia nauki.

    Opisując swoje doświadczenie zawodowe podaj:

    • nazwę pracodawcy;
    • nazwę zajmowanego stanowiska oraz nazwę działu;
    • krótki opis zakresu Twoich obowiązków;
    • datę rozpoczęcia i datę zakończenia pracy.

    CV powinno być zwięzłe i mieścić się na 1-2 stronach.

    Ważne!

    Wyjaśniaj w życiorysie to, co mogłoby być niejasne dla osób rekrutujących, unikaj używania skrótów.

    Informacje zawarte w CV uszereguj w porządku chronologicznym (od najnowszych do najstarszych).

    CV powinno być zwięzłe i mieścić się na 1-2 stronach.

  • Jak napisać list motywacyjny?

    List motywacyjny powinien:

    • wyróżniać Cię spośród innych osób, które starają się o tę samą pracę;
    • przedstawić Twoją motywację do pracy na danym stanowisku;
    • pokazać, dlaczego właśnie Ty jesteś odpowiednią osobą do pracy na tym stanowisku.

    Ważne!

    Przedstawiając swoje umiejętności odnieś się do wymagań opisanych w ofercie pracy i popieraj je faktami np. pisząc, że posiadasz umiejętności organizacyjne napisz, jak je zdobyłeś i w jakich sytuacjach je wykorzystujesz.

  • Prześlij dokumenty na wskazany adres w ogłoszeniu

    W przypadku zakwalifikowania Twojej aplikacji do kolejnego etapu, skontaktuje się z Tobą rekruter i poinformuje Cię o dalszych krokach.