⚠ UWAGA ⚠ Docierają do nas sygnały, że możesz natknąć się w sieci na FAŁSZYWE STRONY INTERNETOWE z użyciem wizerunku TAURONA.
Strony te promowane są w mediach społecznościowych i komunikatorach. 
W ten sposób cyberprzestępcy próbują wyłudzić pieniądze na rzekome inwestycje realizowane z Grupą TAURON. 
 
Apelujemy do klientów o szczególną ostrożność! Nie należy klikać w podejrzane linki, ani podawać swoich danych osobowych. Nie prowadzimy w mediach społecznościowych żadnej kampanii inwestycyjnej dla klientów!

Sposób prowadzenia prac przy licznikach energii elektrycznej u Klientów

06.08.2020
W związku ze zmianami prawnymi i łagodzeniem ograniczeń wynikających ze stanu epidemicznego, TAURON Dystrybucja powraca do szerszego wykonywania zadań związanych z techniczną obsługą układów pomiarowych oraz prac eksploatacyjnych przy licznikach zlokalizowanych wewnątrz i na zewnątrz lokali. Obecnie przywracamy realizację wymian legalizacyjnych liczników zaplanowanych na bieżący rok, oraz odczytów liczników wewnątrz lokali. 
Przy wykonywaniu odczytów liczników wewnątrz lokali przedstawiciel spółki w pierwszej kolejności będzie prosił o podanie odczytu licznika bez wchodzenia do wewnątrz lokalu.

Wszystkie prace przy liczniku wymagające wejścia do lokalu są wykonywane za zgodą Klienta i z zachowaniem wymaganych środków ochrony osobistej pracowników i Klientów.

Pozostałe prace zlecone przez Klientów oraz inne prace eksploatacyjne, w tym odczyty liczników w miejscach ogólnie dostępnych, są realizowane zgodnie z uzgodnionymi terminami. 
W przypadkach lokali lub osób objętych izolacją, kwarantanną lub nadzorem epidemiologicznym, prosimy Klientów o przekazywanie takiej informacji na etapie kontaktu przedstawiciela TAURONU Dystrybucja przed przystąpieniem do jakichkolwiek prac.