⚠ UWAGA ⚠ Docierają do nas sygnały, że możesz natknąć się w sieci na FAŁSZYWE STRONY INTERNETOWE z użyciem wizerunku TAURONA.
Strony te promowane są w mediach społecznościowych i komunikatorach. 
W ten sposób cyberprzestępcy próbują wyłudzić pieniądze na rzekome inwestycje realizowane z Grupą TAURON. 
 
Apelujemy do klientów o szczególną ostrożność! Nie należy klikać w podejrzane linki, ani podawać swoich danych osobowych. Nie prowadzimy w mediach społecznościowych żadnej kampanii inwestycyjnej dla klientów!

Dostępność w TAURON Dystrybucji

W TAURON Dystrybucji realizujemy działania gwarantujące wszystkim naszym klientom równy i pełny dostęp do usług, które oferujemy. 
Z myślą o wszystkich naszych klientach, podjęliśmy szereg działań, przeciwdziałając barierom:
architektonicznym,
cyfrowym,
komunikacyjno-informacyjnym.

pięć białych ikon przedstawiających niepełnosprawności na różowym tle

Co załatwisz w TAURON Dystrybucji? 

Przede wszystkim załatwisz sprawy związane z: 
przyłączeniem się do sieci,
zgłoszeniem mikroinstalacji,
zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej,
rozliczeniem usług dystrybucyjnych,
zgłoszeniem reklamacji,
odczytem licznika,
zgłoszeniem awarii i uzyskaniem informacji o planowanych wyłączeniach,
zamówieniem usług dodatkowych z taryfy.

  • Sprawdź, jakie udogodnienia oferujemy w naszych punktach obsługi:
    umówisz wizytę na konkretny, dogodny dla Ciebie termin,
    wybierzesz temat rozmowy podczas pobierania biletu w kolejkomacie,
    w pierwszej kolejności obsługujemy klientów z niepełnosprawnością, seniorów 65+ oraz kobiet w ciąży i z małymi dziećmi, 
    skorzystasz z pomocy pracowników przy czytaniu dokumentów,
    podczas wizyty może reprezentować Cię Twój pełnomocnik,
    skorzystasz z lupy do powiększania tekstu i ramki do złożenia podpisu we właściwym miejscu.

    Ponadto, w większości lokalizacji:
    zaparkujesz pojazd blisko wejścia, znajdziesz podjazdy zamiast schodów, możesz swobodnie poruszać się po budynku.
    Znajdź Punkt obsługi klienta
  • Większość spraw możesz załatwić przez naszą infolinię. Konsultanci udzielą Ci niezbędnych informacji. 

    Infolinia Dystrybucyjna 32 606 0 616

    temat rozmowy możesz wybrać głosowo, powiedz, w jakiej sprawie dzwonisz, temat rozmowy możesz również wybrać tonowo, wybierz odpowiednią cyfrę na klawiaturze telefonu, nie czekaj na połączenie z konsultantem, zamów rozmowę poprzez naszą stronę internetową.

    Pogotowie Energetyczne 991

    zgłoś awarię prądu,
    dowiedz się o planowanych wyłączeniach w Twojej okolicy.


  • Strona i serwis internetowy TAURON Dystrybucja spełniają standard dostępności cyfrowej WCAG 2.1 AA.

    Na stronie internetowej oraz w serwisie możesz korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych:
    przejście do następnego odnośnika (hiperłącza) – Tab,
    przejście do poprzedniego odnośnika (hiperłącza) – Shift+Tab,
    powiększenie widoku strony – Ctrl+,
    pomniejszenie widoku strony – Ctrl-,
    przejście w przód – Alt+strzałka w prawo,
    przejście wstecz – Alt+strzałka w lewo.

    Skontaktuj się z nami i załatw sprawy bez wychodzenia z domu.

    Korzystaj z udogodnień, jakie wprowadziliśmy na stronie internetowej:
    skorzystaj z opisów alternatywnych, które ułatwią ci zrozumienie treści strony,
    odsłuchaj tekst na stronie za pomocą wszystkich typów urządzeń elektronicznych (np. czytnik typu NVDA, czytnik Microsoft),
    nawiguj po stronie za pomocą skrótów klawiszowych,
    porozmawiaj z nami przez chat. Napisz wiadomość, odpowiemy na Twoje pytanie online,
    zamów na stronie rozmowę z naszym konsultantem w temacie,
    jeśli masz licznik zdalnego odczytu, skorzystaj z serwisu eLicznik. Możesz w ten sposób sprawdzać i analizować swoje zużycie energii. Przebudowaliśmy serwis i aplikację tak, aby były bardziej czytelne dla osób niedowidzących,
    wyszukaj informacje o planowanych wyłączeniach i awariach – znajdź swój adres w wyszukiwarce wyłączeń planowanych i awaryjnych,  zamów newsletter i otrzymuj bieżące informacje na temat planowanych wyłączeń na swój adres e-mail, korzystaj z formularzy elektronicznych – załatw sprawę samodzielnie online w sprawach takich jak:

    Wniosek o przyłączenie do sieci 
    Zgłoszenie przyłączenia mikroinstalacji
    Oświadczenie o możliwości przyłączenia 
    Odczyt licznika
    Nielegalny pobór energii
    Zwrot nadpłaty
    Opłata za przyłączenie do sieci (płatności online Blue Media)
    Praktyki studenckie/Kontakt dla studentów 
    Zlecenie usług dodatkowych z Taryfy
    Wniosek o zamieszczanie reklam/urządzeń na obiektach TD
    Instalacja licznika zdalnego odczytu
    Zgłoszenie nadużycia
    Napisz do nas

  • komunikujemy się z klientami za pomocą prostego i bardziej zrozumiałego języka,  edukujemy bez barier. Chcesz nauczyć swoje dziecko co to jest prąd i jak bezpiecznie z niego korzystać? 
    Zajrzyj na platformę edukacyjną programu Bezpieczniki TAURONA. Włącz dla dobra dziecka i zobacz 22 filmy edukacyjne przygotowane w wersjach dla osób z niepełnosprawnościami: z audiodeskrypcją, Polskim Językiem Migowym i napisami dla niesłyszących. Filmy są dostępne również na kanale YouTube.


Wzrok
Masz problemy ze wzrokiem? Dowiedz się jakie udogodnienia mamy dla Ciebie

Sprawdź

Słuch
Nie słyszysz lub masz niedosłuch? Zobacz jakie udogodnienia mamy dla Ciebie 

Sprawdź

Poruszanie się
Jeśli masz problem z poruszaniem się dowiedz się jakie udogodnienia mamy dla Ciebie 

Sprawdź

Seniorzy
Możesz sprawdzić jakie udogodnienia przygotowaliśmy dla Ciebie. Wybierz te, z których chcesz skorzystać

Sprawdź