Nowy serwis eBOK dla klientów dystrybucyjnych 

19.04.2021
TAURON Dystrybucja uruchomił nowy portal samoobsługowy (elektroniczne Biuro Obsługi Klienta) dedykowane klientom z segmentu gospodarstwa domowe oraz małym i średnim  firmom. Serwis przeznaczony jest dla klientów, którzy mają aktywną umowę dystrybucyjną w taryfie G, C1x, R, O i którzy zarejestrują konto na Platformie Wspólnego Logowania TAURON Dystrybucja. 
Klienci dystrybucyjni mają możliwość korzystania z serwisu na komputerze stacjonarnym oraz z dowolnego miejsca na tablecie czy smartfonie 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. W serwisie mogą przeglądać dane i parametry swoich umów i samodzielnie zmieniać swoje dane kontaktowe. Mogą również wygodnie płacić za rachunki oraz przeglądać historię swoich wpłat i faktur. 

Inne możliwości, jakie daje nowy eBOK to zgłoszenie awarii lub wyszukanie wyłączeń planowych, sprawdzenie swojego zużycie energii elektrycznej oraz bezpośrednie wysyłanie i odbieranie wiadomości od TAURON Dystrybucja. Z serwisu można też przełączyć się do innych serwisów dystrybucyjnych tj. eLicznik lub Przyłączenia.

Szczegóły dotyczące nowego eBOK-a znajdują się tutaj.