⚠ UWAGA AWARIE ⚠ Po bardzo intensywnych burzach i nawałnicach, które przeszły w nocy z 19 na 20 czerwca 2024 r. nad częścią obsługiwanych przez TAURON Dystrybucję terenów wystąpiły rozległe uszkodzenia infrastruktury energetycznej i przerwy w zasilaniu klientów.
Energetycy pracują cały czas w terenie przywracając zasilanie do kolejnych klientów.

Monitorujemy prognozy pogody i przygotowujemy się już teraz logistycznie i sprzętowo na kolejne burze, które są zapowiadane na najbliższe dni na naszym terenie działania.
Aktualny stan awarii oraz zakres planowych wyłączeń można sprawdzić na tej stronie.

Poruszanie się

Jeśli masz problem z poruszaniem się dowiedz się jakie udogodnienia mamy dla Ciebie. 

Punkty obsługi klienta

W większości lokalizacji:
zaparkujesz pojazd blisko wejścia, znajdziesz podjazdy zamiast schodów, możesz swobodnie poruszać się po budynku.
Sprawdź również, jakie udogodnienia oferujemy w naszych punktach obsługi:

umawiamy wizytę na konkretny, dogodny dla Ciebie termin,
umożliwiamy wybór tematu rozmowy podczas pobierania biletu w kolejkomacie, 
zapewniamy pierwszeństwo obsługi dla klientów z niepełnosprawnością, seniorów 65+ oraz kobiet w ciąży i z małymi dziećmi,
skorzystasz z pomocy pracowników przy czytaniu dokumentów,
podczas wizyty może reprezentować Cię Twój pełnomocnik,
skorzystasz z lupy do powiększania tekstu i ramki do złożenia podpisu we właściwym miejscu.

Znajdź Punkt obsługi klienta

Infolinia Dystrybucyjna 32 606 0 616 oraz Pogotowie Energetyczne 991

temat rozmowy możesz wybrać głosowo za pomocą systemu rozpoznającego mowę lub tonowo, wybierając odpowiednią cyfrę na klawiaturze telefonu,
nie czekaj na połączenie z konsultantem Infolinii Dystrybucyjnej, zamów rozmowę poprzez naszą stronę internetową.

Strony internetowe i serwisy elektroniczne

Skontaktuj się z nami i załatw sprawy bez wychodzenia z domu.

Korzystaj z udogodnień, jakie wprowadziliśmy na stronie internetowej:
skorzystaj z opisów alternatywnych, które ułatwią Ci zrozumienie treści strony,
odsłuchaj tekst na stronie za pomocą wszystkich typów urządzeń elektronicznych (np. czytnik typu NVDA, czytnik Microsoft),
nawiguj po stronie za pomocą skrótów klawiszowych,
porozmawiaj z nami przez chat. Napisz wiadomość, odpowiemy na Twoje pytanie online, 
zamów na stronie rozmowę z naszym konsultantem,
jeśli masz licznik zdalnego odczytu, skorzystaj z serwisu eLicznik. Możesz w ten sposób sprawdzać i analizować swoje zużycie energii. Przebudowaliśmy serwis i aplikację tak, aby były bardziej czytelne dla osób niedowidzących,
wyszukaj informacje o planowanych wyłączeniach i awariach – znajdź swój adres w wyszukiwarce wyłączeń planowanych i awaryjnych,  zamów newsletter i otrzymuj bieżące informacje na temat planowanych wyłączeń na swój adres e-mail, korzystaj z formularzy elektronicznych – załatw sprawę samodzielnie online w sprawach takich jak:

Wniosek o przyłączenie do sieci 
Zgłoszenie przyłączenia mikroinstalacji
Oświadczenie o możliwości przyłączenia 
Odczyt licznika
Nielegalny pobór energii
Zwrot nadpłaty
Opłata za przyłączenie do sieci (płatności online Blue Media)
Praktyki studenckie/Kontakt dla studentów 
Zlecenie usług dodatkowych z Taryfy
Wniosek o zamieszczanie reklam/urządzeń na obiektach TD
Instalacja licznika zdalnego odczytu
Zgłoszenie nadużycia
Napisz do nas