⚠ UWAGA ⚠ Docierają do nas sygnały, że możesz natknąć się w sieci na FAŁSZYWE STRONY INTERNETOWE z użyciem wizerunku TAURONA.
Strony te promowane są w mediach społecznościowych i komunikatorach. 
W ten sposób cyberprzestępcy próbują wyłudzić pieniądze na rzekome inwestycje realizowane z Grupą TAURON. 
 
Apelujemy do klientów o szczególną ostrożność! Nie należy klikać w podejrzane linki, ani podawać swoich danych osobowych. Nie prowadzimy w mediach społecznościowych żadnej kampanii inwestycyjnej dla klientów!

Załatw swoją sprawę bez wychodzenia z domu lub umów wizytę w POK 

04.05.2020
W trosce o bezpieczeństwo klientów i pracowników zachęcamy do korzystania ze zdalnych form obsługi - sprawdź, jakie to proste!
Od 5 maja przywracamy pracę trzech wybranych Punktów Obsługi Klientów (POK). Są to placówki we Wrocławiu, Katowicach i Krakowie, w których obsługujemy wyłącznie klientów, którzy wcześniej umówili telefonicznie wizytę bezpośrednią.  

Adresy czynnych Punktów Obsługi Klientów (obsługa po telefonicznym umówieniu wizyty):  
Wrocław, ul. Legnicka 60A
Katowice, ul. Widok 19
Kraków, ul. Łagiewnicka 60

Jeżeli chcesz umówić wizytę w jednym z czynnych POK-ów, zadzwoń na infolinię: 32 606 0 616 

Infolinia czynna jest w dni robocze od 7.00 do 20.00, połączenie płatne wg stawek operatora.

Pracownik rejestrujący wizytę w pierwszej kolejności będzie podpowiadał klientom, jak w prosty sposób załatwić daną sprawę zdalnie, bez wychodzenia z domu. Jeżeli sprawa okaże się skomplikowana, bądź z innych względów konieczna do załatwienia w sposób bezpośredni, klient zostanie umówiony na wizytę w punkcie obsługi.

Każdy z udostępnionych klientom punktów obsługi czynny jest dłużej niż dotychczas - od poniedziałku do piątku od 9.00 do 18.00, w soboty od 9.00 do 14.00.

Prosimy, by przychodzić do Punktów Obsługi zgodnie z terminem i godziną zamówionej wizyty. W placówkach może przebywać ograniczona i umówiona wcześniej liczba osób.