Załatw swoją sprawę bez wychodzenia z domu

W trosce o zdrowie naszych klientów i pracowników informujemy, że nasze stacjonarne punkty obsługi będą zamknięte do odwołania. Większość spraw mogą Państwo załatwić bez wychodzenia z domu na Platformie dla Partnerów i Klientów lub telefonicznie.

Załatw swoją sprawę bez wychodzenia z domu poprzez:

Platforma dla Partnerów i Klientów

Systemy dla Partnerów i Klientów TAURON Dystrybucja dostępne po zalogowaniu.






Telefoniczna Obsługa Klienta                                

32 606 0 616
Pon. - Pt. od 7.00 do 20.00, połączenie płatne wg stawek operatora.

Tu uzyskasz informacje w zakresie umów dystrybucyjnych. 



Pogotowie energetyczne 

991
Całodobowo, połączenie bezpłatne.
Tu zgłosisz awarię lub uszkodzenie sieci i urządzeń energetycznych oraz uzyskasz informację o planowanych i awaryjnych wyłączeniach energii elektrycznej.

Dla dzwoniących z obszaru działalności TAURON Dystrybucja S.A.:
323 030 991

Nielegalny Pobór Energii Elektrycznej

801 444 606
Całodobowo, połączenie płatne wg stawek operatora.
Tu anonimowo zgłosisz nielegalny pobór energii elektrycznej. 


Adres do wysyłki dokumentów 

ul. Lwowska 23
40-389 Katowice


Na ten adres należy wysyłać wszelką korespondencję związaną z obsługą umów dystrybucyjnych, tzn. wszystkie wnioski, zgłoszenia lub oświadczenia.