Przygotowanie do rekrutacji

Na tej stronie znajdziesz informacje w jaki sposób przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej w TAURON Dystrybucja S.A.

1. Przygotuj CV oraz list motywacyjny

Jak napisać CV?

CV powinno zawierać następujące elementy:
podstawowe dane osobowe, w tym dane kontaktowe, informacje o wykształceniu, informacje o doświadczeniu zawodowym, dodatkowe umiejętności i kwalifikacje.

Opisując swoje doświadczenie zawodowe podaj:
nazwę pracodawcy, nazwę zajmowanego stanowiska oraz nazwę działu, krótki opis zakresu Twoich obowiązków, datę rozpoczęcia i datę zakończenia pracy.
Opisując swoje wykształcenie nie zapomnij o podaniu: nazwy instytucji szkolącej, nazwy kierunku i uzyskanego tytułu, daty rozpoczęcia i daty zakończenia nauki.

Ważne

Informacje zawarte w CV uszereguj w porządku chronologicznym (od najnowszych do najstarszych). CV powinno być zwięzłe i mieścić się na 1-2 stronach. Wyjaśniaj w życiorysie to, co mogłoby być niejasne dla osób rekrutujących, unikaj używania skrótów

Jak napisać list motywacyjny?

List motywacyjny powinien: 
wyróżniać Cię spośród innych osób, które starają się o tę samą pracę, przedstawić Twoją motywację do pracy na danym stanowisku, pokazać, dlaczego właśnie Ty jesteś odpowiednią osobą do pracy na tym stanowisku.

Ważne:

Przedstawiając swoje umiejętności odnieś się do wymagań opisanych w ofercie pracy i popieraj je faktami np. pisząc, że posiadasz umiejętności organizacyjne napisz, jak je zdobyłeś i w jakich sytuacjach je wykorzystujesz.

2. Prześlij dokumenty na wskazany w ogłoszeniu adres

Pierwszym etapem rekrutacji jest selekcja aplikacji.

W przypadku zakwalifikowania Twojej aplikacji do kolejnego etapu, skontaktuje się z Tobą rekruter i poinformuje Cię o dalszych krokach.