Punkty obsługi klienta

Nie udało Ci się załatwić Twojej sprawy online lub przez infolinię? Przyjdź do najbliższego punktu obsługi klienta - załatwisz tu sprawy związane z siecią, licznikiem lub umową dystrybucyjną. Czas oczekiwania na obsługę może być dłuższy.

Zmiana lokalizacji Punktu Obsługi Klienta TAURON we Wrocławiu

Od 4 października 2025 r. Punkt Obsługi Klienta TAURON w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu zakończy działalność.

Obsługa klientów będzie prowadzona wyłącznie w placówce przy ul. Legnickiej 60A.

To rozwiązanie tymczasowe – już w pierwszym kwartale 2026 roku planujemy otwarcie nowoczesnego Punktu Obsługi Klienta w nowej lokalizacji. Będzie to przestrzeń zaprojektowana z myślą o wygodzie i różnorodnych potrzebach naszych klientów – z wydzieloną strefą samoobsługową, obsługą klientów biznesowych, stanowiskami wideo oraz mobilnym doradcą. Na czas przejściowy zwiększamy liczbę stanowisk obsługi bezpośredniej i wideo w placówce przy ul. Legnickiej, aby zapewnić sprawną i komfortową obsługę.

Zachęcamy również do korzystania z wygodnych kanałów kontaktu online – dostępnych bez wychodzenia z domu.

Znajdź najbliższy POK

Próba ustalenia lokalizacji nie powiodła się. Spróbuj wyszukać najbliższy POK.

Wyszukiwanie POK nie powiodło się. Spróbuj zmodyfikować podany adres.

W polu adresowym podaj co najmniej 3 znaki.

Wybierz województwo lub wpisz adres, by wyszukać.

Załatw sprawę bez wychodzenia z domu

Sprawdź jakie to proste

Godziny otwarcia

Przystosowane dla niepełnosprawnych

Kontakt

32 606 0 616

pn. - pt. od 7:00 do 20:00

połączenie płatne wg. stawek operatora

Aktualności POK