⚠ UWAGA AWARIE ⚠ Po bardzo intensywnych burzach i nawałnicach, które przeszły w nocy z 19 na 20 czerwca 2024 r. nad częścią obsługiwanych przez TAURON Dystrybucję terenów wystąpiły rozległe uszkodzenia infrastruktury energetycznej i przerwy w zasilaniu klientów.
Energetycy pracują cały czas w terenie przywracając zasilanie do kolejnych klientów.

Monitorujemy prognozy pogody i przygotowujemy się już teraz logistycznie i sprzętowo na kolejne burze, które są zapowiadane na najbliższe dni na naszym terenie działania.
Aktualny stan awarii oraz zakres planowych wyłączeń można sprawdzić na tej stronie.

Wznowienie pracy kolejnych Punktów Obsługi Klienta 

25.05.2020
Od 25 maja do dyspozycji klientów TAURON Dystrybucja jest 20 Punktów Obsługi, w których można załatwić swoją sprawę bezpośrednio. Wykaz udostępnionych klientom Punktów oraz godziny ich pracy znajduje się tutaj.
W Punktach obsługiwani są wyłącznie klienci, którzy wcześniej umówili telefonicznie wizytę bezpośrednią. Jeżeli chcesz umówić wizytę w jednym z czynnych POK-ów, zadzwoń na infolinię: 32 606 0 616.

Infolinia czynna jest w dni robocze od 7.00 do 20.00, połączenie płatne wg stawek operatora.

W trosce o bezpieczeństwo klientów i pracowników nadal zachęcamy do korzystania ze zdalnych form obsługi - sprawdź, jakie to proste!

Dlatego pracownik rejestrujący wizytę w pierwszej kolejności będzie podpowiadał klientom, jak w prosty sposób załatwić daną sprawę zdalnie, bez wychodzenia z domu. Jeżeli sprawa okaże się skomplikowana, bądź z innych względów konieczna do załatwienia w sposób bezpośredni, klient zostanie umówiony na wizytę w Punkcie Obsługi.

Jeśli wybierzesz obsługę bezpośrednią, to prosimy o przychodzenie do Punktów Obsługi zgodnie z terminem i godziną zamówionej wizyty. 

W placówkach może przebywać ograniczona i umówiona wcześniej liczba osób a sposób ich funkcjonowania został dostosowany do obowiązujących aktualnie wymogów sanitarnych i higienicznych.