⚠ UWAGA ⚠ Docierają do nas sygnały, że możesz natknąć się w sieci na FAŁSZYWE STRONY INTERNETOWE z użyciem wizerunku TAURONA.
Strony te promowane są w mediach społecznościowych i komunikatorach. 
W ten sposób cyberprzestępcy próbują wyłudzić pieniądze na rzekome inwestycje realizowane z Grupą TAURON. 
 
Apelujemy do klientów o szczególną ostrożność! Nie należy klikać w podejrzane linki, ani podawać swoich danych osobowych. Nie prowadzimy w mediach społecznościowych żadnej kampanii inwestycyjnej dla klientów!

Wznowienie pracy kolejnych Punktów Obsługi Klienta 

25.05.2020
Od 25 maja do dyspozycji klientów TAURON Dystrybucja jest 20 Punktów Obsługi, w których można załatwić swoją sprawę bezpośrednio. Wykaz udostępnionych klientom Punktów oraz godziny ich pracy znajduje się tutaj.
W Punktach obsługiwani są wyłącznie klienci, którzy wcześniej umówili telefonicznie wizytę bezpośrednią. Jeżeli chcesz umówić wizytę w jednym z czynnych POK-ów, zadzwoń na infolinię: 32 606 0 616.

Infolinia czynna jest w dni robocze od 7.00 do 20.00, połączenie płatne wg stawek operatora.

W trosce o bezpieczeństwo klientów i pracowników nadal zachęcamy do korzystania ze zdalnych form obsługi - sprawdź, jakie to proste!

Dlatego pracownik rejestrujący wizytę w pierwszej kolejności będzie podpowiadał klientom, jak w prosty sposób załatwić daną sprawę zdalnie, bez wychodzenia z domu. Jeżeli sprawa okaże się skomplikowana, bądź z innych względów konieczna do załatwienia w sposób bezpośredni, klient zostanie umówiony na wizytę w Punkcie Obsługi.

Jeśli wybierzesz obsługę bezpośrednią, to prosimy o przychodzenie do Punktów Obsługi zgodnie z terminem i godziną zamówionej wizyty. 

W placówkach może przebywać ograniczona i umówiona wcześniej liczba osób a sposób ich funkcjonowania został dostosowany do obowiązujących aktualnie wymogów sanitarnych i higienicznych.