Wznowienie pracy kolejnych Punktów Obsługi Klienta
25.05.2020Infolinia czynna jest w dni robocze od 7.00 do 20.00, połączenie płatne wg stawek operatora.
W trosce o bezpieczeństwo klientów i pracowników nadal zachęcamy do korzystania ze zdalnych form obsługi - sprawdź, jakie to proste!
Dlatego pracownik rejestrujący wizytę w pierwszej kolejności będzie podpowiadał klientom, jak w prosty sposób załatwić daną sprawę zdalnie, bez wychodzenia z domu. Jeżeli sprawa okaże się skomplikowana, bądź z innych względów konieczna do załatwienia w sposób bezpośredni, klient zostanie umówiony na wizytę w Punkcie Obsługi.
Jeśli wybierzesz obsługę bezpośrednią, to prosimy o przychodzenie do Punktów Obsługi zgodnie z terminem i godziną zamówionej wizyty.
W placówkach może przebywać ograniczona i umówiona wcześniej liczba osób a sposób ich funkcjonowania został dostosowany do obowiązujących aktualnie wymogów sanitarnych i higienicznych.